...

Jadu vet inte riktigt vad jag ska skriva om dagen. Kan nog beskriva det med ett ord. Förbannad!

Tråkigt att man ska bete sig som en fem åring som ska trottsa allt man bara kan bara för att man inte får som man vill hela tiden, och får det förklarat att man inte är bäst i världen. Gillar mogenheten!

Veckans hiss blir helt klart till min kära vän Madde :D Hon är världens gulligaste, vi har haft en superhelg, massa mys, även fast vi slitit så hare varit roligt:D Får hoppas att vi får jobba tms mer ;D

Blev iaf hemskjutsad av Lindas bror, så jag slapp åka buss :D YESYES!

Nu ska jag dö här, otroligt skönt att vara hemma :D Ska fila på en bloggdesign också ^^

HEEEEEEJRAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0