Extremt seg

Guuuuud är så trött. Ligger i sängen på solbacken och äter chokladbollar ;P Jobbar i stallet denna helg, så har inte känt av så mke av lovet än :P Internet lagga ihop totalt igår, så har inte kunnat blogga.

Jag, Fija och Madde gick iaf upp vid halv sju imorse, och var i stallet vid sju. Det var tydligen bara vi tre som jobbade, blev lite slitigt, och min stackars kropp är rätt mörbultat nu, men kul var det :D Men det känns att man inte är så van vid att ta hand om typ 30 hästar + lösdrift. Hästarna får vara ute lite längre idag, så har lång lunch :) Sen ikväll kommer pappa och hämtar mina saker + min lilla kanin Tindra, för han kan inte komma och hämta mig imorgon. Skönt iaf att slippa dra med allt på bussen, hade inte gått. Två resväskor, dataväska, en påse och en kanin + hennes mat :P Inte okej!

Jaja ska sluta tjata, tänkte sova ngn timme nu, hade bäst :D

Pussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0