Goodbye my baby

Nu har jag satt ut min älskade systemkamera på annons. Fyfan kommer sakna den lilla rackarn, men känner att jag vill utvecklas, och det kan jag inte med den... Så såfort jag får pengar ska jag införskaffa mig en exklusiv Nikon D5000. Mjaooo säger jag bara ;) Men det är det där problemet med pengar, men har förmodligen råd med den när jag antingen säljer D40:n eller får min lön från Lillerud. Vill liksom köpa den nununu!
Jag känner att det är nyttigt för mig att ha ngt att spara till, istället för att köpa massa onödiga saker, för hade säker spenderat mke av alla mina pengar på mellandagsrean kan jag lova er. Men jag försöker bli bättre, försöker att lära mig spara, men inte så lätt alltid.
För målen är sedan att köpa nytt objektiv, 70-300, men det kostar ju en del, så får sparasparaspara.... Men jag ska klara det, innan sommarn ska jag lätt ha både ny kamera o nytt obektiv! Helt klart!





Mamma mia, ge mig NUNUNU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0