hahahahaha

Jaaa du "Ruben Haraldsson A.K.A The Ruby", så du tror att jag är berusad när jag bloggar? Jaa men det är såhär att jag är perodare, så nu är jag nere i en svacka och är djupt deprimerad, så då måste ja ta mig en sup lite då och då...

Nej men vad äre du säger? Förmodligen är jag full när jag bloggar, varje 17åriga flicka dricker vell varje dag, eller? Jag förstår inte riktigt vad som är helt obegripligt, och om du inte förstår vad det står, så behöver du vell inte läsa eller? Det tycker jag låter bra. Men förmodligen är du någon jag känner, varför skulle du annars läsa min blogg? Så varför inte säga vem du är istället, så kan vi vell reda ut det här, om du så gärna vill läsa. Och nästa gång kan du vell länka till en blogg som verkligen existerar. Skulle vara kul och läsa hur du skriver ^^ Vem vet, jag kanske inte förstår ett dugg av din blogg, då kan vi ju starta klubb eller något sådannt?

Ha en bra dag, vem du nu är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0