Julen är inte slut än... ;)

Sitter och kollar lite på fb, där alla skriver att nu är julen slut. Men för min del har den precis börjat, ska fira 2 gånger till hiihihi ^^ För idag var vi hos farfar och firade med Monicas (farfars tjej) släckt. Imorn ska vi fira med mamma och på lördag med resten av pappas släckt :) AWESOME!

Det har varit en mysig dag, har varit barnvakt åt lilla söta tvååringen Patricia, som är världens gulligaste, men även extremt jobbig och lite enformig så att säga ;) Och vad har vi gjort? Jooo ätit, hela tiden, massa massa mat. Mums? Nej hade föredragit typ tacos eller ngt, tkr verkligen inte om julmat. Medans alla sitter och är proppmätta så sitter jag och tuggar på en macka och är hungrig. Inte så kickass säger jag bara. Vill tycka om julmat, men jag gör verkligen inte det :) Jaja, ska kanske berätta vad jag fick idag.

  • Ett superfint grimmskaft att ha som "fingrimmskaft" till Brinnes lädergrimma. Typ ljusblå/turkos :D
  • 1000 kr
  • Nya stålhätte-skor (Mke välbehövligt eftersom ett av mina två par snart rasar isär, och inte fungerar något vidare vid regn och lera eftersom man blir extremt blöt)
  • Pressentkort på Gina Tricot, 150 kr (av min käraste bror <3 )
  • Lite smycken av farmor, de ska jag verkligen bara använda vid speciella tillfällen, för de är värda mke för mig. De får jag inte tappa bort eller gå sönder. Det är minnen! :D

Så jag är faktiskt väldigt nöjd, men också spänd över vad jag kommer få på julafton nummer 2 & 3 ;)

Jaja, nu ska ja kolla lite gossip girl, sen ska jag sova :D

PUSSSSS & GOD JUL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0