Julkappeliklapps öppning

Blev lite sent igår kväll, men tänkte att det inge gjorde ngt eftersom jag hade sovmorgon idag. Med icke då, jag blir väckt ngn gång kanske kvart i åtta av att ngn ropar mitt namn och bankar på mitt fönster. Så med trötta ögon kliver jag upp och drar upp julgardinen, för att se en Anna, Linda, Madde, Elin och Karin stå utanför.
Vi skulle tydligen ha våran minijul, som jag fattade det som att vi skulle ha ikväll. Jag pallrade mig iaf iväg till Swalle med täcke och kudde och så hade vi myselimys:D

Fick en vit superbra ögonskugga från isadora, en ögonskugge pensel från isadora och en Agatha Ruiz De La Prada som luktade mummmma ;D Bus Karin hade glömt mitt paket hemma så får det efter jul ^^

Men Karin fick lätt de snyggaste paketen iaf, en radiostyrd helikopter och en spygrön stjärtlapp med en valross på ;D SÅÅÅ snygg ^^

JAja, nu ska jag ta och byta om för vi har ridning snart, och ett prov, "de grundläggande sakerna vid longering, tömkörning och lastning". Hoppas hoppas verkligen att jag får Ronja ;D

PUSSSSS BITCHES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0