MELLANDAGSREEEEEA :D

Jaaaa, idag stack jag, Petra och Malin in till Öret på mellandagsrean ^^ Var inte så sjukligt mke folk som jag trott, förutom på Gina då :P Var inte meningen att jag skulle köpa ngt men lite blev det ändå (A)


Denna sjukt söta mössa som jag kollat på alltför många gånger, men
som sagt, har så månda mössor så varför lägga ner 100 kr på ngt man
egentligen inte behöver? Men det räkte med 50 % lappen för att jag
inte ens behövde tveka, den är miiiiiin mössa o ja älskar den! BikBok!



Denna mysiga stickade tröja från ONLY var ett bra val i vinterkylan.
Endast 130 kr :O Kliade inte ens ;)



Lite gulligt linne som sitter som ett smäck, köpte det utan att testa,
så var lite nervör, för det såg rätt så stort ut, men inte hade ja behövt
oroa mig :) För er som inte ser vad motivet är så är det ett par
klackskor :P 49 kr på Vero Moda.


Supergullig tunika, dock var det sjukt svårt att ta kort på den, men
ni ser iaf färgen ^^ Kände att jag behövde ngt som stack ut under
denna mörka vinter, då ja nästan bara har svarta, gråa och vita
kläder. 100 kr på ONLY. Och de svarta tightsen, 99 kr, Gina Tricot.


Som sagt, blev mer än jag tänkte, men vad gör det? Det är ju så rooooligt att shoppa, skulle inte varit nge fel att ha obegränsat med pengar under de här dagarna o köpa allt man ville ha :D Men, man kan inte få allt ;) Men jag är nöjd med mina köp! Hade bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0