Möjjsit värre

Idag har varit en bra dag. Började med att jag solade med Fija, sen stack ja upp till stallet. Red på småfisarna o travade för första gången :D Och tränade på att svänga. Det märks att Brinne är äldre än Mojje i alla fall, han lär sig mycket fortare. Savve var busig ute, och kände att han absolut inte var trött, så drog in på banan, o jävle va vi bråkade, men jag gick i alla fall in med en trött Savanne i stallet, och det händer väldigt sällan kan jag lova.

Sen åkte vi upp till Boviken o det fick bli en mysig barbackatur i skogen med islandshästen Jodis, medans Ullis red på Indra och Andrea gick med Caiprinhia. Guuuuud vad mysigt det var, så jävla underbart att rida barbacka när snön knastrar under fötterna, man själv är påpackad med så mycket kläder att man knabbt kan röra sig, och rider på världens gulligaste isis! Har aldrig varit med om en så pigg ponny, hon är helt galet bra på powerwalk kan jag lova, det var svårt för Andrea och Cappi att hinna med :)

Nu på kvällen har jag haft lite mys med mamma, vi har fixat lite i källaren och sådär :D Så nu tänkte ja kolla Gossip Girl och sen soooooova :D


PÖÖÖÖÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0