Uuuuh what a beautiful day...

Jaaa, kan man säga ngt annat? Det är snösnösnö överallt, nere i skogen är allt orört och supervackert och dagen hat varit brabrabra ;)

Började med att rida på Savanne, nere i sommarhagen. Han tyckte det var roligt, men sjukt jobbigt ^^ Sen gick vi på prommenad med smågrabbarna, sen släppte dem i sommarhagen så de fick busa. O  jävle va det gick, båda två dröp av svett! Men roligt hade dem :) Sen åkte vi upp till andra stallet så blev det en barbacka tur på isisen Jodis medans Andrea gick en prommenad med Caiprinhia. Men för att Andrea skulle slippa springa så tog ja Cappis grimskaft i ena handen, och tyglarna i andra o travade iväg med de båda. Gick superbra, Cappi höll på att dra av mig en gång o blev lite busig, men det gick :) Men jaa, barbacka? Hum ibland vette ja inte vad ja tänker ^^ Men man ramlar mjukt om man ramlar av i snön iaf ^^

När jag kom hem så var jag helt död, så låg i en halvtimme o halvsov i soffan, sen duschade o gick en tripp till affärer för att byta en ram som var lite trasig. Sen gick ja en liten till prommenad o solade en sväng, känner mig för blek :o Nu ligger jag och myser i min säng o väntar på varma mackor. MUMS!

Hade bäst <3 PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0