Vuxen? Nej tack!

Phuu, slutade jättetidigt eftersom vi hade prov, och hade bara PoF efter lunch, men det är vi klara med, så det var väldigt gött ;D Så vi behövde inte ens gå dit ;D
Drog in till stan och gick en sväng på Ikea, fixade en sak till Anna och Elins julklappar och handlade mat inför helgen. Jag känner mig sådär wierdigt vuxen när jag går och handlar mat. Och speciellt med en ikea kasse i andra handen. Det är inte långt kvar nu innan det är dax att kliva in i vuxen livet, på riktigt, men det känns inge bra. Vill vara liten igen, när man slapp ta hand om något själv. Mamma fixade allt. Tänk om man kunde vara sådär 4 år igen, ens problem var kanske att man inte fick leka med sin favourit docka på dagis. Vilket problem? Hahaha :D Tänk om man kunde spola tillbaka tiden...

Jaja, underbart, klockan är halv tre, jag har redan köpt allt som behövs fixas, så nu ska jag ta och plugga lite, och sen så har jag inga mer krav idag :D UNDERBART ;D Plus att vi har sovmorgon till tio i tio imorgon, AWESOME!!!

Kyssss på er eller ngt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0