Yippi Kay yey!

Mother fucker! Eller vad säger man? ;)

Äntligen slutat för dagen, wunderful :D Iaf bara jag, Anna och Sonja, för resten av klassen har historia med Per (in) populär mohahhahaa ;D
Så idag SKA jag plugga inför provet imorgon så det ska g lika perfekt som förra provet i djursjukvård :D För blev extremt taggad, för fick tillbaka MVG-uppgiften från samhällskunskapen idag :D Och jag fick MVG + !!!!!! WHOOOOOT tänkte jag :D
Har nog aldrig fått MVG PLUS förutom i svenska, som är mitt absolut starkaste ämne. Och det konstiga är med tanke på att jag verkligen inte tycker som SH, hur jag kunde få så bra.
Men blev iaf extremt taggad till plugg nu, med tanke på att det faktiskt lönar sig ^^

Anyway, har fixat med jobbet i helgen, och ska bo med älskade Muskel-Madde som jag ska jobba med båda dagarna, HAPPYFACE ;D Jaja, ska sluta tjata nu och sätta lite fart på mitt liv (:

Hejdå suckers!


Däni ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så käng Beccs! <3

2009-12-15 @ 15:27:10
URL: http://annanordblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0