Bra dag!

Denna dag började dystert, hade ingen motivation för 5 öre, hade bara lust att ligga kvar i sängen o dö ungefär... Men fick lite bättre energi efter en stund i alla fall :D Idag var första dagen jag skulle vara ensam hemma i 3 timmar. Uch, shit tänkte jag. Och efter 2 timmar blev jag kissnödig :s
Men jag klarade att få ner benet helt själv från stolen, ta mig upp ur fåtöljen, och hoppa till toan. Är svårare att lyfta benet samtidigt som man skjuter under stolen igen så la mig i sängen istället, lättare.
Kanske låter jättefjantigt, men detta är ett jättestort framsteg. Första gången jag klarade av att gå på toa själv! (själva toabiten har jag kunnat ett tag nu ;) ) Så idag har jag tänjt ut gränserna ordentligt och jag klarar mer än jag trodde. Har hittat musklerna så nu kan jag röra benet på ett annat sätt. Har heller inte gjort särskillt ont, finaly säger jag bara!

Kli-medicinen har vell hjälpt sådär, kliar fortfarande något enormt. Foten ser fortfarande snusk ut, men de andra utslagen har minskat jättemycket. Hoppas och jag tror, att denna dag kommer att fortsätta lika bra :D

PÖSSS<3

Kommentarer
Postat av: Mallan

Duktig du är gumman:) är grymt imponerad av din insats idag:) Pusss

2010-04-14 @ 00:40:29
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: becca

Jag med faktiskt, det var sååå skönt, äntligen :D pusss

2010-04-14 @ 18:53:37
URL: http://beeccuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0