Fail...

Hahahaha kul att man kan ha lite roligt vid datorn ibland i alla fall. Vissa är verkligen verkligen mogna, tycker ni inte det? Kunde ju nästan ha skrivit "tjut då", hade passat bättre i sammanhanget. Om du stör dig så jävla mke, varför ens orka läsa? Hahahahahaha!

Frågan är om du skrev berta för att du tycker det var ett vackert namn eller för att du skulle dölja att det var du. Om det var det sist nämda så äre fail fail att du glömde ta bort din blogg adress.

 

Förlåt förlåt att jag sjönk väldigt lågt just nu, men som sagt vare alltför kul!!!

 

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Moa

becca, jag har inte skrivit kommentaren. jag har den här knappen "kom ihåg mig" på min dator och en person gick in på min dator igår när vi hade fest o kommenterade din blogg. jag tänker inte bli indragen i nåt, så var vänlig o ta bort vad du skrivit, för jag helt oskyldig till detta :( tack! / Moa

2010-04-10 @ 17:09:40
URL: http://arvidssonmoa.blogg.se/
Postat av: Zebastian Collin, Maria Johansson & Peter Karlsson

Hej Beccis :) Detta skrev vi till Moa via hennes blogg nyss:



"Du ljuger så jävla hårt så du tror dig själv. DU OCH AMANDA skrev den där jävla kommentaren till Becca, det vet du mycket väl om och vi oxå..



Varför kan du inte bara säga som det är?

Som man gjorde när man var liten.

Varför skyller du på oss?

Behåll SKITEN för dig själv och stå för det.

Kul att ni grejar med Haris spellistor på spotify dessutom, visar verkligen hur coola ni är.



PEECEEE BRO'"



Vi har verkligen inte försökt att jävlas med dig, utan det är Moa som hittar på allting. Om det nu är oss ni menar, men utav kommentarerna att säga så verkar det vara så.

Hoppas du blir bra snart :) // M & Z

2010-04-11 @ 01:29:32
URL: http://Zebastian_Ar_Bast_I_Varlden.se
Postat av: Moa

men snälla lilla maria och zebastian, nej det är inte er jag syfta på. becca vet vem som skrev, och hon vet att det inte var ni. jag skrev ingenting, jag stod i köket och rökte när personen skrev kommentaren. det finns många vittnen på det, men du var väl där så de är väl klart ni vet? herregud, så patetiska människor. tkr synd om er!

becca, du vet hur det ligger till nu och jag hoppas att du inte ändrar uppfattning för att m & z blev sura för att dom fick gå från festen. det är precis som ja skrev igår, det kan många intyga! :)

2010-04-11 @ 11:18:30
URL: http://arvidssonmoa.blogg.se/
Postat av: Andrea

Schysst med lite hederligt bloggkrig så här på påsklovet! I like!!

2010-04-11 @ 20:43:59
URL: http://andreavill.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0