Finaly

Har mormor äntligen åkt. Inget illa menat mot henne men någon måtta får det väl vara? (Andrea, notera att jag stavade rätt). Okej om hon är här någon timme eller så o vi äter lunch, men över 5 timmar? Ha feber och må jättedåligt o sitta o höra på henne när hon babblar om allt onödvändigt, bla bla hit och bla bla dit.
Flydde in i vardagsrummet o sa att jag behövde sova en liten stund som nog blev ganska lång, wopps! Sen kom pappa och räddade mig, så då snackade hon med honom.

Äntligen när hon skulle gå så började hon babbla igen om något i hundra år, sen gick hon på toa o sen babblade hon tusen år IGEN! Gaaah, orkar inte.

Visst, det är jättegulligt med gamla människor, men inte när man mår förjävligt, o att de berättar samma historier som man hörs 50000 gånger tidigare. Får börja med besökstider tror jag, max två timmar hahaha ;)

Var meningen att jag skulle plugga kemi idag, men det gick inte så värst bra eftersom jag mår som en överkörd groda. Räcker det inte med ett brötet ben, nej men ge mig lite massa mycket migrän o sen feber o grejjer, JA!

Nej nu ska ja sluta vara crybaby, lovar att blogga om något roligare sen :D


Kommentarer
Postat av: Andrea

perfekt stavat =)

mormor är inte den enda som berätta gamla historier!!

2010-04-29 @ 22:23:40
URL: http://andreavill.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0