Fredag

Jahopp, nu äre fredag, igen! WEEEEEHOOO PARTY ALL NIGHT LONG! Eller inte ;) Har fixat en ny header till Andrea, så hoppas att hon är nöjd! Fick ett paket idag med posten, och det var från mina kusiner :P Fick ett gulligt kort, lite godis (mohahahaha för jag har inget redan ;) Fast det bästa var att det var choklad för det börjar bli dåligt med det faktiskt ) och skrapbooking pyssel. Vet inte riktigt exakt hur man gör, men kan nog bli skojj. Jag är ju en person som egentligen älskar att pyssla och grejja, men inte har tid för det. Så det blir ju perfekt :D

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer idag, det typ haglar ute så att gå ut en sväng står ju inte direkt på listan! Det är det bästa med att sitta här inne, jag slipper skit-wierd vädret i alla fall, mohahahhaa! Hade bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0