Freestyla, raka maka fon!

No pain i benet idag, eller ja, det känns ju, men inga tårar! Petra kom hit förut o sällskapade och hjälpte mig att duscha, eftersom det inte är så lätt att göra sånna saker ;) Men snart klarar jag mig nog nästan själv i alla fall :) Käkade pizza efter det, kebab pizza utan kebab är grejjer det!

Är så rastlös så jag snart kryper ur skinnet men ändå somnar jag snart, hur kan det bli såhär? Joo förmodligen när en ganska så hyperaktiv människa sitter still i två veckor. Hur ska ja överleva? :o Hahaha snart ser ni mig köra superrace med kryckorna på gatan utanför, maratonlöpning here I come!

Anyway, ska vell försöka bli trött så jag kan sova längre än till 3, som alla andra nätter. Hade bäst!


Kommentarer
Postat av: Petra

snart äre du som äger kvarterets gator med rullstola' å kryckera', jällarenamma då får en hålla sig te ekeby tror ja! ;) Hahaha!

2010-04-17 @ 01:39:50
URL: http://peetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0