Fuck migrän, fuck!

Mmh härlig dag? Inte riktigt. Anna Banana bajskorv väckte mig vid 7 av sms, o kunde inte somna om då för hade bajsont i magen. Anyway det blev lite bättre under dagen, men huvudvärken blev allt värre. Typ runt tolv eller ett la jag mig i sängen för då hade migränen börjat krypa sig på. Sov till och från ända fram till halv sex, och inte ens en migräntablett hjälpte. Har fortfarande fucking ont i huvudet, minsta lilla jag rör mig så känns det som om jag ska spricka. BLÄ!

Fick två nya scrapbook sett av mammi idag, lite dekorationer och ett ordentligt lim. TACK MAMMA! Så har sorterat lite grejjer o sådär så ja har allt på samma ställe. Så nu jävlar ska de scrapbookas :D

Nu är i alla fall min moped fixad så ska sätta ut en annons på den nu, hoppas verkligen att den blir såld fort :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0