Happyface!

Är vad jag är nu! För idag kom mina älskade vänner Anna, Linda och Zana och hälsade på mig! GUUUUUD VAD JAG HAR FUCKING SAKNAT ER! Gav mig sååå mycket motivation till att kämpa på nu så jag kan komma tillbaka till de bästa igen! Så mycket prat, lite mat och så fick jag världens snyggaste hink med massa godis, frukt och tidningar i! Som våran kemilärare Christoffer köpt. Snel lärare säger jag bara! Förstod inte helt men tillslut tror jag till och med att det var rektorn som pröjsade för hela kalaset :) Fick också massa brukar med supergod Amelina glass och ett läppglans. Nästan som julafton hiihihih :D
Anyway, världsbäst kväll, ni är awesome! Så här kommer några ännu mer awesome picts!










Får avsluta med en bild på mitt superhäftiga godishalsband. Perfekt att

ha med till sjukhuset på torsdag när jag ändå ska sitta i rullstolen och

se handikappad ut. Eller nu fick ja en ännu bättre ide, när jag är uppe
och hoppar och får yrsel kan jag käka lite godis, få en sockerkick
och hoppa vidare? Måste fan testa det!

Hade bäst för det har jag! PÖSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0