Härligt!

Med supergod donkelidonken i magen satte jag mig och gjorde kemiprovet!
Var meningen att jag skulle ha camen på, men Christoffer tyckte det var för kårngligt med skype o grejjer, så han litade på mig, det kändes skönt. Iof så slängde ja iväg böckerna på golvet så hade ändå inte nått dem, för kommer inte in längre i köket med rullstolen. Och kan inte direkt böja mig ner till marken med kryckorna!

Kändes faktiskt bra, men oftast när det känns bra går det inte bra ;) Men håller tummarna! Nu när jag ändå är igång tänkte ja plugga lite, har ju ändå inget för mig idag. Alla är ute och festar som fan. Hum undra vad jag ska hitta på? Men vänta ni bara, nästa valborg kommer jag festa dubbelt!!! Hoppas alla får en trevlig kväll i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0