Helly Bloggy

Denna dag har inte varit i närheten av lika awesome som igår. Var tvungen att ta medicin inatt för hade cepe ont i benet, hade ont hela morgonen och efter något timme efter att mamma åkt stod ja inte ut mer. Försökte spela helt meningslösa spel, kolla på spännande film och grejjer för att försöka tänkta på annat, men de funka inte!
Pappi fick komma hem från jobbet o ge mig extra medicin igen, vi kylde benet, jag fick hoppa över till sängen och ligga o gråta o äta god glass och tycka synd om mig själv. Inte så rockigt...

Har haft ont hela dagen, men inte i närheten av vad jag hade i förmiddags. Men sen runt 4 kom Malin, Petra och lilla Milla hit, och de hade med sig en spännande låda med massa godis, chips, dricka, pysselsaker och tidning och sånt där. Hihihihhi det är nästan som julafton, förutom smärta. Men alla är så himla gulliga och verkligen bryr sig, blir så glad då! Så då var det vell dax att försöka lära sig att måla igen nu när man inte har någonting att göra på dagarna, för fick nämligen sånna grejjer bla. Ska nog börja skissa på papper innan jag börjar använda färg och försrör de fina tavlorna! Undra bara vart jag ska få min insperation ifrån. Och hur länge jag orkar göra om samma lilla streck tills det blir perfekt. Hum, får i alla fall något att tänka på, kanske hade hjälpt mot smärtan förut, fast tveksamt...

Imorgon är det återbesök på sjukis, är lite smått nervös och hoppas att benet har en glad dag, då blir allt betydligt lättare. Ta sig nerför trappen? In i bilen? Runt på sjukhuset? (Blir nog rullstolen, är bara van att hoppa till köket MAX, och sjukishuset är stort!) Och frågan är vad jag ska göra där, mer än att de ska checka in mina freshiga sår. Hoppas de inte ska kolla på min "hoppa-på-kryckor-teknik" eftersom jag har gjort min egen special och lyfter upp hela höften istället för att böja bak benet. Funkade i början, men om jag fortsätter så kommer jag bli S-N-E! Inte så snyggt kanske, och heller inte skönt!

Blev ett långt inlägg, hoppas jag inte tröttade ut er ;) Vill avsluta med att berätta att min älskade vän Karin klarade uppkörningen idag och har nu KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!! Är så glad för din skull, jag visste att du skulle klara och har hållt tummarna hela dagen! Och självklart var det mitt pepp-talk som gjorde grejjen, och att du var mätt, jag lovar :D Så nu får du ta och visa upp dina skills och pallra dig hit till Karlskoga och ta hand om mig! Mohhahahaa :D

 

Anyway, ska vell göra något ovärt som att spela tetris eller kolla på något ovärt på Tv kanske, hade bäst!

 

PÖSSS!!!

 


Om du bara, lilla dumma ben, kunde sluta göra ont och bara växa ihop

såhär fort så skulle jag bli superglad och göra så fina konster som jag

gör på bilden ovan. Se så, läk läk läk läk läk läk lööök....

P.S. Har glömt att jag fått nya ridbyxor av Andrea också (eftersom de klippte sönder mina), ett par mörkblåa, kunde ju inte prova så jättebra, men på det friska benet satt de som smort i alla fall. Snyggt, mjuka och bra verkade de, de ska jag i alla fall INTE rida med nästa gång Caiprinhia ska sparka av mig benet. D.S


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag ska försöka komma kanske i helgen :) (söndag)

Tack för ditt pepp-snack, gjorde susen ;)<3

Önskar att jag kunde ta bort smärtan från benet men jag är väl lika maktlös som allt annat :(

SAKNAR DIG!!!! <3<3

2010-04-14 @ 21:07:40
Postat av: becca

Hoppas hoppas hoppas :D

Hehehe varsegod sweety :D <3

MISSS U TO !!!!! <3<3

2010-04-15 @ 09:38:49
URL: http://beeccuus.blogg.se/
Postat av: Erika

skönt att du har vänner som bryr sig om dig iallafall! borsett från min sjukhusvistelse! Då vet du att du har riktiga vänner :)

2010-04-19 @ 11:33:14
URL: http://neeevalainen.blogg.se/
Postat av: becca

Erika: Jaa, det är jätteskönt att de verkligen bryr sig, i sånna här lägen ser man vilka som är äkta vänner och vilka som är fejk :)

2010-04-19 @ 19:37:52
URL: http://beeccuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0