Im sorry Moa!

Gud vad misstag det kan bli, nu så alla vet så var det inte Moa Arvidsson som komenterat den gulliga lilla komentar, utan Ms Lovley, som då skrivit från Moas dator igår när Moa hade fest. Och det var faktiskt fail, för Ms Lovley hade faktiskt glömt bort att ta bort Moas bloggaddress.

Visst kändes det inte så himla kick-ass att få en sån jävla onödig kommentar, men speciellt nu när jag vet vem det är så förstår jag på ett annat sätt. Snälla älskade människa, när fan ska du sluta? Vart går dina gränser?
Du om någon är så jävla fail, fyfan, skäms över dig, hur kan man vara så jävla patetisk och idiotisk? Nu har du sjunkis så långt som det går, lägre än vad jag trodde var möjligt. Du är 18 år, kanske dax att börja bete sig som en också? Men jaja, inte mitt liv som kommer faila sönder i framtiden, för jag är en ärlig person som står för det jag tycker och tänker, och jag har mina ärliga vänner som beter sig som vänner, som jag vet finns där.

Och ni vet mycket väl vilka ni är, och jag hoppas verkligen att ni vet också att jag är oerhört tacksam över att ni finns. Så förlåt så mycket Moa, men jag trodde att det var så självklart att det var du, men förlåt förlåt! Hoppas att det är okej!

Nu ska jag kolla på flickan som lekte med elden, har inte så stort val eftersom pappa och Cissi kollar på det, det är ju inte så att jag kan ta mina kryckor och hoppa uppför trappan och sätta mig i mitt rum, även fast det skulle vara väldigt skönt ;) Jaja, ska vell sova ganska snart, hade bra!

PÖSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0