Måndag!

Mjaa nu är det måndag och lovet är slut. Fyfan, har varit sååå jobbigt att vara i skolan idag så ni förstår inte. Nej nu ljög jag lite. För jag har inte gjort ett skit vad gäller skol-arbete mohhaahaha :)

Mamma och Petra har varit mina barnvakter och idag vart jag tvingad att duscha på riktigt för första gången sen jag kom hem. Var lite snixigt, men slutade med att jag fick sitta på min duschbräda (vi har badkar =ännu mer krångel) och mamma fick vara förste benhållare, alltså se till att benet gjorde som vi ville och inte plasten blev nerblött. Hon fick även langa schampoo och balsam. Petra fick stå bakom mig i badkaret och sköta håret, fyfan, kan ni fatta hur äckligt det är eftersom de tvättade det med bakteriedödande medel innan operationen. Nu känns det i alla fall mycket härligare, inte lätt och duscha när man brytit benet inte.

Senare kom också Malin med sin supersöta dotter Milla, uuuh jag bara älskar den ungen :D Just nu är jag ensam, allihoppa gick nyss. Pappa kommer vell om max en timme, så klarar mig finfint. Bara sjukt tråkigt då, men får vell hitta något skojj på datorn att kolla på.

Hade bra, pusshej < 3


sötnos! <3

Kommentarer
Postat av: Mallan

lilla pluttan:) vilket härligt kort

2010-04-12 @ 21:03:46
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0