Migrän, nej men gud så mysigt!

Vaknade med migrän, härligt härligt! Trodde jag skulle dö typ, o vaknade vid sex så pappa fick halvt leda mig till toaletten för var helt jävla yr i huvudet. Tog mina 2 alvedon som ja egentligen ska ta vid sex men som vi flyttat till åtta, och hoppades att de skulle hjälpa. Nej det gjorde de inte. Mamma kom vid åtta med migräntablett o så sov ja ungefär till 10. Då var det värsta borta, men jag känner ju fortfarande av den kan man säga. Det bästa är att sitta helt stil, inte röra huvudet en centimeter. Då går det bra.

Jaja, vet inte vad ja ska hitta på denna dag, i alla fall inte någon som har att göra med att röra mig i alla fall. Borde plugga kemi eftersom jag har prov på fredag, men känns vell sådär när huvudet vägen 30 kilo?? Kanske klarar av det framåt eftermiddagen. Så ska vell kolla på värdelös tv o sitta på värdelösa facebook? Fast iof kan jag ju kolla på en film, för har typ 10 000 som ligger och väntar på att ses :) Men problemet är ju att jag inte kan slå på någon själv! Smart! Fast kan ju kolla på datorn, men goare att kolla på 42 tums tv istället :)

Jaja, nu ska ja sluta tjata, skriver senare om ja har något roligt att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0