Mmm-mumma med kläder!

Var inne på Modegallerian.se och hittade några sjukt snygga plagg! Åh gud, jag bara längtar tills jag är shoppings-bar igen, då jävlar, då får ni se upp ;) Här kommer bilder på några riktiga hotties!



Tror nog att jag kanske är lite för blek för att kunna bära upp de två ovanstående klänningarna, men de är väldigt snygga, men kanske i en lite starkare färg? Speciellt den översta...


åååh älskar den, kan ni fatta i sommar, man sitter ute med en drink i handen och den klänningen! Dock gärna liiite snyggare skor för mocka passade inte ihop med den koralla färgen. Men den är jag väldigt sugen på :D


Så himla somrig och snygg. Jag älskar att den är hög i halsen, det är snyggt. Snyggare att visa mer ben, känns som om det är lite stilrenare.

Får avsluta med Kenzan snyggelisnyggaste skor! Ge mig tack!

PÖSSSS på er <3


Kommentarer
Postat av: findus

åååh, jag är kär i den blåa!

2010-04-10 @ 22:31:05
URL: http://alittlepieceoffindus.blogg.se/
Postat av: Zebastian Collin, Maria Johansson & Peter Karlsson

Hej Becca, vi känner oss lite kränkta av Moa. Vi vet inte om det är oss du/ni menar, men vi får en känsla utav det. Så vi tänkte bara berätta för dig hur det ligger till med allt. Detta skrev vi till Moa nyss:



"Du ljuger så jävla hårt så du tror dig själv. DU OCH AMANDA skrev den där jävla kommentaren till Becca, det vet du mycket väl om och vi oxå..



Varför kan du inte bara säga som det är?

Som man gjorde när man var liten.

Varför skyller du på oss?

Behåll SKITEN för dig själv och stå för det.

Kul att ni grejar med Haris spellistor på spotify dessutom, visar verkligen hur coola ni är.



PEECEEE BRO'"



Vi har aldrig velat vara jävliga mot dig, utan det är nu Moa som försöker få det att låta så. Hoppas du blir bättre snart! :) // M & Z

2010-04-11 @ 01:25:28
Postat av: becca

Findus:

hihihi visst var den fiiiin :D

2010-04-11 @ 11:58:32
URL: http://beeccuus.blogg.se/
Postat av: becca

M&Z:

Jag har aldrig sagt att det ens var ni, inte Moa heller. Och jag vet vem det var, thats it, så sluta, snälla sluta spamma min blogg o facebook är ni snälla, pallar inte det här!

2010-04-11 @ 11:59:22
URL: http://beeccuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0