Myssöndag med grill och grejjer

Idag var jag väldigt trött! Jag går ju upp sex varje morgon för att ta medicin och sedan 8 igen för att lite mer medicin och ta febern o grejjer. Ja ni fattar, visst så vaknar jag av mig själv nu vid de tiderna, men man är ju inte piggaste. Det bästa är att jag slipper ta någon mer spruta i magen mot propp, gött, sista igår!

Anyway sov till halv elva när mamma släpade upp mig ur sängen. Käka frulle, fixade lite och sådär och sen kom Kakan och hälsade på. Sååå himla roligt att se henne, var verkligen jättelänge sedan :D Efter ett tag kom också Petra, Malin, Milla och Johanna, och då grillade vi, mums! Första gången jag tog mig ut på altanen, lite krångligt med den lilla trappen, trodde jag skulle dö, men det gick!

Nu har i alla fall alla åkt, så sitter här och väntar på att pappi ska komma hem. Och vet ni vad, nu ska jag ta lite mer medicin, mums! Glömde att ta mina alvedon vid 12 idag och jag har inte haft så värst ont, skönt! Kanske äntligen snart börja dra ner ännu mer på medicinen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0