Nu tar jag min unicorn och rider till Alaska...

Hahaha om det vore så väl alltid! Min dag har inte bestått av så mycket, mest lite datanördande, lite tv tittande och sovande. Det är som om jag sover mer än jag är vaken nu förtiden, men det är gött ;) Sov till 11 imorse, när pappa halvt drog upp mig ur sängen. Eller han kom och väckte mig, o jag sa åt honom att han kunde fixa frukosten helt och på de typ 5 minuterna hade jag somnat lika djupt igen. WÄÄH!

Jag vill bara berätta för alla, och jag hoppas verkligen att ni antecknar, att min underbara vän ANNA NORDBLAD blir 18 år idag. Jag skulle göra allt, verkligen allt, för att kunna fira dig. Och nu precis så åker den dumma bussen förbi mitt hus (eller ja nästan i alla fall) med min underbara vän i, och jag kan inte ens få ge henne en kram.

Anyway, hoppas att du får världens bästaste dag i alla fall! Utan dig är jag inget, du betyder helt otroligt mycket för mig! Tack för att du finns min underbara! Bara för att jag är så snäll så ska jag allt ladda upp lite picts också ;)

 













pusss på dig hunnie bunnie <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahah! Vilka bilder! x) Tack så mycket, och puss puss puss! Saknar dig! <3

2010-04-12 @ 07:57:11
URL: http://annanordblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0