Ny mobil?

Hittade ett som jag trodde awesome erbjudande med en kick-ass mobil nere på expert. Så jag tog modet till och åkte ner. Det visade sig att det inte var exakt lika bra som jag trott, så får hitta en annan tyvärr :c Behöver en ny nu, för min är så trasig! Inte ska man väl behöva tejpa?

Anyway, gick bra i början, men sedan blev det jättejobbigt i friska benet, jag började svettas som bara den och blev yr, så jag gick och satt mig (hade spanat in en stol det första ja gjorde, utifall) och tur som jag har var det en massage stol. Så satt och fick lite massage, var dock lite okoncentrerad men det var gött!

Men är i alla fall stolt över mig själv, hoppade nästan helt själv nerför trappen idag, eller pappa stod framför ifall ja skulle ramla. Han inprincip lyfte mig upp, men vi gjorde så som ja ska göra när ja hoppar själv, så fick in snittsen lite grann. Första gången slog ja i den onda foten lite, men sedan lärde ja mig hur mycket ja måste lyfta. Så ett stort plus idag! :D Har också tränat. Så nu är jag helt slut och har ont i huvudet. Funderar på att slå på en film. Just ja, kom på en sak till,har nästan gjort klart den dumma mvg uppgiften i svenska också, två saker kvar, men orkade inte förut. Så jag ger en stor stjärna till mig själv idag, jag är värd godis! Inte för att ja är sugen men ändå (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0