Redan torsdag -Igen

Herregudars vad tiden går fort när man har så grymt tråkigt! Brukar det inte vara tvärt om? Är i alla fall lite nervös nu, pappa kommer snart hem, så då ska jag käka och fixa på mig lämpliga kläder och sedan bege mig till sjukhuset. Pappa sa att han på något sätt ska köra ner mig med rullstolen nedför trappen (den utanför) eftersom jag absolut inte vågar hoppa med kryckorna i den. Frågan är bara hur jag ska komma upp igen? Aja, spännande vart jag ska sitta i bilen, fram eller bak? Och vi måste verkligen ta med rullstolen dit bort också, jag orkar verkligen inte hoppa runt där. Fan jobbigt att hoppa till köket. Men snart, då jävlar kommer ja vara super mega stark, ungefär såhär som på denna supersnygga bild:



Önska mig lycka till att det går bra på sjukhuset idag!

PÖSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0