Scrapbooking

Underhöll jag mig med hela kvällen igår, det var verkligen superkulit ^^ Och hör o häpna, ja satt i rullstolen (betyder att benet inte är nere i marken men heller inte i högläge, alltså något mellanting) i fleeeera timmar. Höll på till typ halv elva på kvällen :) Vet inte riktigt när ja började, kanske 7? Eller ännu tidigare. Min fot var äckligt blå i alla fall, men kände ingen smärta o det är possitivt.

Skulle försöka mig på den superviktiga övningen som ja tydligen ska göra 15 x 3 flera gånger per dag. Ligga på sidan med friska sidan ner och lyfta upp sjukisbenet. FYFAN MY ASS! Jag kan säga att ja har noll muskler kvar, aldrig aldrig i hela mitt liv har det tagit emot så mycket när ja tränat, ingenstans på hela kroppen. Men man tappar vell 50 % av muskelmassan på 2 veckor o nu har det gått 3, alltså har jag bara 25 % kvar. Och kan ju inte skryta med att jag har de starkaste rumpmusklerna innan. Så nu har ja alltså typ nada rumpmuskel kvar. fyfan! Måste börja styra upp det här asså...

Idag har jag inte gjort så mke, mamma lockade mitt hår förut för kände inte för att vara fulaste av alla idag. Lite lyx måste man ju få. Sitter o längtar sjukligt till Pip, det är en sak som är säker.

Föresten så kanske ni får se lite scraping picts sen om ja orkar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0