Sommaren 2010

Längtar som bara den och tänkte skriva lite om allt jag längtar som bara den till!!!!

  • Första dagen på sommarlovet, jag vaknar upp och inser att jag inte kommer ha någon fucking skola på över 2 månader!
  • Fota Elin när hon tävlar Polka i fälttävlan!
  • Sommarjobb hos mina kusiner i Sigtuna. Vaktmästarjobb =fint väder=shorts o bikiniöverdel o steka i solen. Kanske gå ner till vattnet på lunchrasten och ta sig ett dopp. Kanse tar några tripper in till the city, el Stockholmo, eftersom det ligger så nära. Och få träffa mina älskade kusiner :D
  • Vecka 29=Gotland med de familia. Bara semester hela veckan, bada, sola, leka med småsyrrorna, åka runt och kolla på massa saker, fota, ja you name it.
  • Vecka 30 = Pip. Mina älskade bästaste vänner Anna och Findus kommer och bor hos mig. Vi vaknar, käkar brunch, sticker ner och kollar på lite awesome band o bara chillar, sticker hem och fixar oss och grillar lite gött käk, sticker på förfest och sen är natten lååååång. Samma resa fyra dagar i rad. AWESOME!
  • Åka upp till stallet till min älskade lilla busponny och rida, förhoppningsvis kanske han är snel hest, åka på träningar, galoppera i skogen, hoppa, rida på fältet, skritta ut i skogen, rida barbacka, ut på en springrunda...

Hum, kan det bli bättre? Denna sommar kommer bli sååå bra, och mitt ben ska vara friskt!! That´s it :D

 


Hagaby Bryn Mawr <3


Mina små korvungar Linda Hallbäck och Anna Nordblad


Pip 2009


Ölsboda 2009


Elin & Polka


GE MIG SOMMAR NU! :D


Kommentarer
Postat av: Alice

Vi kommer säkert jobba nere vid bryggorna, för där får man olja bryggor och då kan man sola hela dagarna,hehe :)

2010-04-24 @ 12:29:03
URL: http://ruttenapple.blogspot.com
Postat av: becca

Åååå fan va härligt :D Längtar som bara den!!!

2010-04-24 @ 18:36:10
URL: http://beeccuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0