Tisdag...

Hum, just nu är smärtan inte okej alltså. Har varit uppe med sjukgymnasten och han har tvingat mig att hoppa i trappor, fyfan va läskigt :o Blöda började det göra också alla gånger jag har varit uppe, spooky. De har liksom inte sytt ihop såret helt utan bara lite, så det inte ska bli typ "blodpåsar". Har en spik genom skenbenet med två skruvar nere vid vristen och tre uppe vid knät. Även strålbenet är av, men det ska tydligen läka av sig själv så det bara är där. Så jag har två brutna ben, lite plåster, bandage o spikar, känns inte alls bra. Så minsta lilla vridning är som döden. Går på väldigt starka tabletter, en av dem är 1,8 gånger starkare än morfin och sen massa alvedon. Massa andra tabletter också som typ antibiotika, har blåmärken på hela kroppen efter som ja blivit stucken så mke, får ta spruta i magen varje dag som jag får fläckar av, yäh you name it! Inte direkt såhär jag hade tänkt spendera mitt påsklov :( Fyfan för er som klagar på att ni är sjuka på loven, ni kan gå och dö!

Nu måste ja på toa så ska trottsa smärtan och upp och hoppa igen, vet inte om jag hör av mig ngt mer idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0