Tv suger faktiskt!

Jag är, eller rättare sagt, var ingen person som kollade på Tv. Aldrig. Kollade typ på Vampire Diaries och ibland något på fredag/lördag kväll om jag hade hemmamys. Men aldrig annars. Men nu när mitt liv inte har så mycket att erbjuda så spenderas väldigt mycket tid vid tv:n. Och ja, det suger verkligen. Jag tyckte att det var sjukt mycket dåligt under veckorna, men under helgen då? Värdelöst!

Men måste bara säga att Wipeout måste vara bland de roligaste programmen, helt klart! Hahaha rumpor, rumpor och ännu mer rumpor handlade det om idag. Så sköna! Även Ballar av Stål, som pågår just nu är sjukt roligt, min typ av humor. Alltså väldigt dålig humor. Så söndagar är en bra Tv dag, i alla fall på em. Så idag har ja kollat tv länge. Greys Anatomy-Cougar Town-Gossip Girl-Wipeout-Ballar av Stål.

Så när man läser detta så kan man nog inte tro att jag inte gillar Tv. Speciellt inte på helger! Men denna kväll var ett undantag. Hahaha känner att detta inlägg blev lite wierd, men jaja, det får ni ta. Hade bäst!



Måste bara säga att jag har några söta vänner som är sjukligt dåliga på att blogga!!! Fy skäms, ni borde inte få kallas bloggare! Inte ens ett litet om dagen, hallå, tar typ 2 sek? Blir ledsen i ögat på er. Speciellt riktat mot Bajs-Anna & Korv-Findus!!!!!

Kommentarer
Postat av: findus

men vi har inte haft nå internet på hela helgen ju:\

2010-04-19 @ 08:01:24
Postat av: becca

Okej va dåligt, det förklarar saken :P

2010-04-19 @ 19:35:55
URL: http://beeccuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0