Ultraljudsundersökning och stygnborttagning!

Idag var det dax för ultraljudsundersökning, inte för att jag är gravid utan för att kolla gallan pga. mitt magont. Det visade sig att jag hade massa kristaller som de uttryckte sig, och om jag har tur är de såpass små att de kan försvinna, men har väldigt stor chans att få gallsten. WEHO låter så bra -.- Fan kan det aldrig ta slut??

I alla fall så hoppade vi in på vårdcentralen på vägen hem för att beställa tid för stygnborttagning, och vi fick komma in direkt. Alla stygnen gick jättebra förutom det sista på knät, som satt fast. Det gjorde så jävla ont när de försökte få bort den, så de fick bedöva knät. Känns jättemysko nu, men kände inget när de tog bort det, tack gode gud. Så nu har jag bara förband på tre av såren, de andra har jag någon tejp över. Fick reda på att jag inte får sola på ärren på hela sommaren, utan måste ha sånna där plåster över allihoppa. Hum gud va fint? Vet inte riktigt det där med klänning o bara ben i sommar. Jävla bajs :c

Undra när jag får sola igen, för blir ju förhoppningsvis utlandspraktik i höst, o vem vet, man kanske åker till ett varmt land? Jag kommer ha snyggaste benen i alla fall ;) Men jaja, ska inte klaga, huvudsaken är väl att jag får så fina ärr som möjligt till framtiden :)

Sitter och väntar på pappa som är och köper ceasarsallad och jordgubbsmilkshake från donken :D Mumma!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Du kan glädja dig åt att på Irland är det ingen sol.. så då kan du vara blek enda fram till jul =)

2010-04-30 @ 13:38:49
URL: http://andreavill.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0