Vad ska man ha för överskrift?

Orkade inte blogga igår, var för trött.. :/ Men igår på morgon kom i alla fall världens bästaste Elin och gjorde mig sällskap hela dagen! Och utan henne hade jag nog inte klarat mig igenom dagen. Hon fick i alla fall hjälpa mig att duscha, äntligen säger ja bara. Känns lite trevligare att få hjälp av Elin istället för någon tjurig tant på sjukan hahaha! Runt 3 åkte jag i alla fall hem, det var bara jobbigt, gjorde ont o massa bajs! Men sjukhusterapeuten var i alla fall snäll, så fick en förhöjd toastol, en höjbar säng, en rullstol som jag kan ha när jag äter och sådär (den får bara plats i köket). Men allt är verkligen jättejobbigt och ja är så rädd för att det ska göra ont :(

Nu ska jag snart börja med mitt träningsprogram, känns inte så lockande direkt :/ Kanske skriver senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0