WÄÄÄÄH, sova på sidan!

Jag är happyface, verkligen! När jag sover så måste jag ha benet i högläge, och ha haft vääääldigt många kuddar förut, och haft benet helt inbäddat, eftersom det gjort så ont minsta lilla ja har flyttat eller rört det. Men igår testade vi att inte ha så högt högläge, för måste börja vänja mig vid att ha ner benet igen, och då märkte jag att jag kunde lägga benet på sidan. Svårt att beskriva, men inatt han jag i alla fall sovit på sidan. FYFAN va GÖTTT!!!! Jag hatar verkligen att sova på rygg, jag är en människa som sover på sidan eller helst på magen. SÅ det var helt underbart, första gången på de här veckorna som jag somnade på en gång. Gud, nu längtar jag tills ja kan ligga på mage ^^

Ingen snö idag, härligt. Solen skiner och det ser trevligt ut, men mamma sa att det var bajs kallt. Vilken tur jag har som sitter inne då;) Men i helgen kommer våren, och då ska jag ut, om så de ska bära ut mig. Ska i alla fall ut på altanen och soooola. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0