En sak till...

Sitter och snackar med Xuan på msn, alltså min käre vän som jag förhoppningsvis ska spendea nästintill varje natt med mitt sista år på gymnasiet.
Försöker hota henne för att hon inte ska paxa bästa sidan av rummet (hon kommer före mig) men hon verkar inte ta mig på allvar! Är ja inte så skräckinjagande som jag känner mig måntro?

jag kan inte fatta att det här är sista dagen på det sista sommarlovet i mitt liv. Sjukt! Kan liksom inte förstå det....
Och så måste ja erkänna att jag har små fjärillar i magen nu, av förväntan skulle jag tro! Det är så mycket jag ska hinna göra idag när jag kommer till skolan och så många jag vill träffa ! Men det kommer bli så jävla fucking awesome ändå, hoppas ja :D

Fyfan va skönt
Skönt att jag aldrig blir 25

Medans jag duschar nu (straxxxx) så ska min älskade man Oskar hjäpa mig att packa, en riktig gentleman den dära! Och självklart ska han komma och bo på skolan, ge upp sångkarriären en stund eftersom jag betyder så sjuligt mke för han!!! Bara så ni vet :) Jag vet att ni är avis mohhahah!!

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0