...

Gårdagen skulle man kunna säga blev en händelserik dag, fast egentligen inte. Jag och Marielle gick upp runt fem för att fixa allt och sticka till stallet. Transporten gick tjugo i 7. Vä framme blev allt väldigt knasigt, men på ett sätt gick det också väldigt bra! Skriver mer på hästbloggen sen.... Vi var i alla fall hemma vid 9 på kvällen, då kanske ni förstår att det blev en vääälidgt lång dag.

Och såklart ska ja gå o bli allergisk mot något o bli som en prickig korv på hela kroppen som kliar...
I alla fall tog Marrie bussen hem o ja fixade mig lite och gjorde allt i min väg för att dölja utslagen, så kom Fija och Annie och hämtade mig. Blev att åka en massa massa bil och snacka en massa skit! Trevligt trevligt, tror ja kom hem runt halv tre eller något, då var jag ådär sjukligt övertrött och somnade ganska så skönt till Heroes...

För första gången på väääldigt länge stängde jag av mobilen när ja sov, och gud så skönt. Vaknade för typ en kvart sen. Och på väääldigt länge var min bror uppe när jag vaknade. Men de utslag som nästan var borta när jag somnade har kommit tillbaka, och det känns jättekonstigt i händerna. Det är som om de är supertunga och helt stela. Orkar typ inte krama ihop handen och det gör ont i handlederna. Blir lite rädd...

Vi ska i alla fall inte tala om min morgonfrisyr idag, den är inte att leka med... Nu ska jag i alla fall gå bort till mamma och mata djuren där, och kanske äta något, ska man äta lunch eller frulle? Frulle får det nog bli, äckligt att äta mat nu liksom.. TJALOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0