Jaa jag lever!

Operationen gick bra tror ja. Men jag lovar att det känns att jag lever. De tog inte bort de tre övre skruvarna som ja trodde att de skulle ta bort, utan den övre av de två undre ?!?
Men det är förmodligen den skruven jag haft så problem med också.

Fick med mig skruven hem, det var som en vanlig, jävligt fet skruv, spoooky! Och ganska äckligt faktiskt. Men blir rätt så nyfiken på hur spiken ser ut...

Fick också reda på att benet är läkt, men att det tar ett halvår innan jag är helt som vanligt (alltså kan rida och sånna saker som en normal människa) Jaja, har väl klarat av 4 månader så får väl bara bita ihop och klara 2 till. Men känns fortfarande lite deppigt :(

Nej ska försöka bli människa igen, är helt borta i huvudet, verkligen hahah! Underbart ;)












Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att det gick bra :) uppdatering imorgon när vi kommer :D Puss

2010-08-03 @ 22:12:14
URL: http://peetran.blogg.se/
Postat av: Becca :)

Hiihih jaa själv klart :D puss

2010-08-03 @ 23:28:57
URL: http://beeccuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0