Lite att göra? eeh näe

Kom precis hem från vårdcentralen, de har ju cp-telefontider så jag åkte dit istället. Nej men ja var visst 10 min för sen till dropp-in tiderna, värt!

Så imorgon efter att jag varit hos sjukgymnasten så ska jag ta stygnen, sen måste jag ner till polisstationen och ta kort o fixa mitt pass. Men det bästa med imorgon är att jag ska rida, för första gången på nästan 5 månader. Kan ni fatta?!? Men bara en pyttesväng, på Joddan, och Andrea ska gå bredvid, så hon inte får för sig att göra något dumt! För jag får ju egentligen inte rida på minst en månad till, men hur länge tror de att jag kan hålla mig?

Nu ska jag gå bort till pappa och ta med mig allt skit jag ska ha med till skolan, sen rensa garderoben och försöka packa så mycket som möjligt, så jag har det gjort! Får se hur mycket som ja egentligen kommer at göra, men om jag i alla fall har skrivit det känns det liiiite bättre än om jag bara tänker på det...

Jag bara måste säga att jag har världens underbaraste kissemiss, jag tror seriöst att hon förstår att jag ska flytta igen, för hon släpper mig inte en sekund. Och hon vill helst att vi ska ligga i sängen och gosa heela dagen. Sure, skulle vara soft, men vem har tid med det? Joo hon iof ;)


ungefär såhär gullig är hon när hon ligger bredvid mig här i sängen. Fast näe, ännu gulligare!

/Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0