Men shaaaa

bloggen, jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera, men jag har liksom varken haft ork eller tid.
Gick på svenskan (vi började 10 idag, gött) men var bara där en stund, sen gick ja hem o sov en sväng. Sen gjorde jag ett nytt försök o gick på matten, fick inte så mycket gjort, men ändå lite.
Lyckades ta mig igenom en sjukt lång kretslopp lektion med redovisning och allt.

Sen var det bara att käka och bege sig till Färjestad. Där tränade sveriges Vm-lag i fyrspann, sjukt coolt att se. Fick förhoppningsvis lite bra bilder också hihii!

Xuan ligger och sover, tur är väl det, för hon lär ju inte kunna sova när jag drar igång med mitt mardrömshostande. Sjukt asså! När ska det ta slut`? Jag får verkligen verkligen inte luft alls, jätte läskigt. Men känner mig mycket bättre nu i alla fall, så hoppas på att bli frisk nu, har inte tid att vara sjuk :(

Nej nu ska jag nog ta o försöka sova, förhoppningsvis får jag sova några timmar inatt i alla fall.

TJERÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0