Vill för mycket

Jag vill följa med Yummi till Hammarö på måndag när de varit i Öret! Vill att Maloxe ska med då. Jag vill åka till Arboga på Onsdag med Yummi och Cookie! Och typ stanna där resten av livet! Jag saknar mina fina vänner!!
Jag vill också åka till Enköping till min fina Anna <3 Hur gör man?

Hitills denna sommar har jag:

Druckit alkohol? - yesss
Rökt? - joo
Snusat? - haha aldrig
Kysst en främling? - japp
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - yesss
Gjort något som du ångrar? - nej aldrig ;)
Varit full? - japp
Rökt vattenpipa? - naj
Däckat? - nejnej!
Fått ett sugmärke? - nepp
Gjort ett sugmärke? - nope
Kysst en kille i klassen? - blir lite svårt, finns bara tjejer
Gjort något dumt? - gör ja aldrig!
Strulat med ditt ex? - nej!
Sagt nej till sex? - japp
Fixat dig i timmar? - haha noo
Gråtit inför mer än 10 personer? - nej
Smygit ut? - nää
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - aa
Lekt med någons känslor? - yess
Gråtit dig till sömns? - nej
Har haft sex ute i skogen? - nej!
Kysst en kille? - jaa
Kysst en tjej? - yes
Haft sex? - aa
Vaknat av att du gråter? -
Skrikit ord som hora och slampa till någon? - maybe
Nitat någon - haha tror inte det
Nitat en vän -
Spelat PS3 - nej!
Sovit på golvet - jaoo
Fått en komplimang för att du är snygg? - klart!

/Beccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0