YÄÄÄÄÄS

Loggade precis in på internetbanken och såg min fiiiiina lön sitta på kontot, lite mer än vad jag förväntat mig! Underbart!
Så ska råna en bil en och åka till Vålberg och hämta ut mitt nya objektiv hihi!

Sitter och lyssnar på Oooooskar och försöker få lite feeeeling, och inga problem med det. Men seriöst, religion x 2 och kemi innan lunch. Efter lunch matte d (c för min del) och hundra år av kretslopp.

Näe skulle vara grym skönt att sova istället hihi ;)

Jag var din, sundbyberg, jag var din

/Beccs

 

Föresten, fick ett nytt smeknamn igår av Christoffer Chrilleboy Kicks Choosen1 Bergsten. Beccy!

Hahahaha det ville jag bli kallad när ja var liten eftersom en av karaktärena i eng-boken i typ fyran. Men ingen ville kalla mig den :c

PEACE!


Kommentarer
Postat av: mallan

Hoppas det går bra nu när allt börjat igen. Milla har gått sin andra inskolningsdag på dagis idag o hon trivs som fina fisken;)

Puss o kram

2010-08-25 @ 11:54:38
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0