blöggtörka!

yes är liksom inge sugen på att blogga, det känns som om ja bara tjatar om samma sak hela tiden. Kanske om ja fixar om bloggen, får kanske tillbaka suget då, vemvet? Ska nog ta o testa!

Igår red ialla fall jag och Emilie på skolans hafflingerponnysar Adam och Wildus. Det var roligt, barbacka o lektion för världens bästaste körlärare Pelle! Men man ska rida dem på samma sätt som vi kör dem, väldigt krånglig. Men jesus va lärorikt. Börja om från början liksom!

Gjorde även världens snyggaste omkull ramling påväg till maten. Partypåsen flög åt helvete o ja slog mig överallt. Men mobilen, som ja höll i handen överlevde!

Sen fixade ja o marrie massa med projektet, sen färga xuans hår, prova massa massa kläder o småstäda lite o sen stack ja till erik. massa folk där, satt o tjöta en stund, o sen soooova! SKÖN...T!

har typ hundra timmar rast, eller jag är inte på matten, jobbar hemma istället o sen har de andra matte e, så då är jag ledig :D Men börjar kvart i tre med 2 timmar svenska c, segt!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0