friday, im in love

eller något, överskrifter måste vara det svåraste i bloggandet. eller kanske hålla en röd tråd?

jag har tappat sugen på det, men kan i alla fall berätta om min dag.

körning, vi körde släde med Aktör, mysss!

sen kladdkaka o oboy i selkammaren o fira Pelle som fyller år!

sen kommer Sara in o säger att det är dax för Ante att åka till himlen.. :( vi borstade honom fin, oh shit, det var faktiskt riktigt jobbigt. han är liksom en favvis, jag tyckte om honom från första stund, och även fast han "bara" är en skolhäst, eller "en häst av miljoners" så gjorde det ont. Det har det faktiskt gjort sen de sa att han skulle tas bort, när det visade sig att senskadan inte skulle läka... men nu får han träffa Lillika och Sebastian, och alla andra fina hästar som svävar bland molnen <3

sen packa o gå till djursjukvården o desikera hästben. riktigt intressant, lite äckligt också!

sen säga hejdå till erik som åker till Karibien på tisdag den bajskorven!!
sen packa klart o hemresa med fijusen o galet seg biltrafik. Så nu har jag kollat tv, tjockat tacos, dipp o morötter o fixat lite i photo shop.

älskar att det stog en damsugare på mitt rum när jag kom hem. hmmm undra om pappa ville säga mig något måntro?

jag är i alla fall sjukt trött o klockan är halv tio. men kanske borde sova ändå så jag blir helt frisk tills imorn? låter som en bra ide :D

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0