La-la-la-laaa

Eller något, överskrifter måste vara blad de svåraste attb hitta på. I alla fall för sånna här lite smått ovärda inlägg som ja tänkte göra nu...

igår fick jag mig i alla fall en ganska härlig sovmorgon, till halv elva, men ändå kändes det som jag sovit noll timmar ?!?!
Gick ner till stan o mötte mamma o vi skulle fixa massa krångel med banken. Och såklart mer krångel på det... -,-

Sen åka till stallet o fixa o dola o så red jag på Caijpan när Andrea gick med Angel. Det gick bra, även fast det kändes lite pirrigt. Har ju liksom inte gjort något alls med C efter att hon sparkade mig. Bara att fortsätta såhär så är nog obehaget borta snart, hoppas jag!

Sen åkte ja o Mimmi den uuuunderbara (läs sugigaste)bussen till karlstad. Stod still i Väse en kvart för att vänta på någon ovärd buss som ändå inte hade några passagerare som skulle med våran buss...
Sedan körde bussen- i räcerfart. Måste vara sjukt olagligt fort asså. blev nästan lite rädd... :s

Precis när vi kommer in på busstationen ser vi att lillerudsbussen åker ut från station. Ja springer fram till busschauffören o frågar om hon inte kan ringa efter bussen. Efter myket om och men vänder bussen och hämtar upp oss lillerudare. Fulla killar som var överdrivet pratglada och sjuklig kräk-doft bjöd den bussresan på. Var nog också längsta gången ever till Lillerud. Ja o mimmi höll på att svimma av syrebrist...

Nu sitter ja här och väntar på att historian ska börja, Anna ramlae precis ner från trappan o alla sket ner sig.
Jag måste vara den tröttaste i världshistorien tror jag. Blev lite för lite sömn inatt, fuck! Men jag är inte förvånad.
Känns sådär med samhällsprov imorgon också, när ja inte ens kan hålla ögonen öppna på lektionen.

Nu börjar ja, TJARRÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0