lite pinsamt

yeess jag tog med datorn hem under helgen. men glömde sladden på skolan. FAIL javet!
Igår var ja iaf i stallet, sen kom fijus. Vi lagade lite mat o mös o stack sedan hem till mimmi bus, där också linnea o angie var. Vi hade lite filmkväll o hade det trevligt! Sen åkte ja o fijusen hem o sooooov gött!
idag åkte ja, mamma, anne o fijus till öret. Fick med mig ett par jeans, nya lackleggings, ansiktskräm, julklapp till pappi och en supermegasnygg rosa bandyboll ;)
hittade dock inga bra vinterskor, pung!
nu ska vi snart käka varma mackor o sen ska ja o mammi ha filmmys! FÖR JAG HAR INGEN SKOLA IMORN HIHIHIHIHI! Göttt kötttt säger jag bara!!!
PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0