töcks-free

men tja! i torsdags fyndade ja den supermysiga tröjan på bikbok som ja kollat på, det var rea! Me like!
plus en super bh verkligen, xuan tog med mig till en jättebra bh-affär, så nu vet jag vart jag ska gå i fortsättningen ;)

anyway, sitter hemma hos Marrie i Töcksfors nu, hon duschar just nu! Förut fetade vi kebabrulle, åt nästan hela o hon sin hela. Sen åkte vi till nattöppna köpcentret så fynade snyggaste skorna o ett par superbilliga jeans, det gillas!
Sen var vi lite nyttigare o kollade tv med vindruvor och morötter.... och julmust!!

klockan är lite mke, med tanke på den dag vi har framför oss imorn...
vi ska alltså vara bröllopsfotografer. Från 10 på möra tills sent sent på kvällen! o käääk får vi också, gött asså!
Har bara fetaste klädångesten. o märkte nu att jag tog med mig fel strumpbyxor, fuck!

hoppas det löser sig, ska prova vidare, tjaråå!

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0