Tröt......T

Kan man lugnt säga! Intensiv jobbning 7-12 sen en mini rast o sen massa jobb igen!

Har även hunnit vara på mellandagsrean med Findus och Zana, var väl inte så rockigt, skittrött o utplockat...
men fick med mig en svart tjocktröja hem, ett armband och lösögonfransar...

nu sitter ja i min fina lilla skrubb på solbacken o väntar på att klockan ska bli halv åtta så jag kan fodra de där hästarna o få åka hem, finaly! För då är min första jobbperiod över, då är julhelgen över. kul-jul. eller ngt!

men har bara firat en julafton, så blir med pappa o släckten nästa vecka :)

har heller INGET att ha på mig på nyår, börjar bli lite snoit nu.... :S

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0