yesss

nästan en vecka sedan senaste blogginlägget, yess...?!?

linda o ja är ju kattvakter nu åt prinsessan och bor i Patriks lägenhet i stan fram tills nyårsdagen, heeelt okej!
väcktes ialla fall av denna lilla snurpa som tuggade på mitt hår, och det gick inte att somna om efter det, för hon var craaaazy!!

Vi gick i alla fall en sväng på stan o djur-julklapparna inhandlades o lite annat skit som ändå behövs. sen vandra hem o åka till stallet för longering utav bångstyrig ponny i 3 meter snöig ridbana! Fick skotta en gång in och en cirkel där jag kunde stå! Brinne ville också stå i cirkeln...

nu är vi tillbaka i lägenheten en stund, men snart bär det av till karlstad och jobb hela julhelgen! Om vädret inte är monster imorn kommer vi hem en sväng för lite julfirande med mor o bror, o det hoppas jag verkligen inte att jag missar!

nej nu ska jag vara duktig och diska, TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0