MIN MIN, BARA MIN!

JAAAAAAA, jag har precis beställt kameran nu! Kände att det var dax att göra det nu, måste ju ha den på lovet liksom! Och JA, det sved i plånboken när jag insåg hur mycket det kostade, jävel va dyrt det är med frakt... Uchan mäj, men vafan, det är ju dethär jag har sparat till, så bara att vara glad. Blir att leva fattigt på Scandinavium så jag har råd att köpa en kameraväska också, kan vara väldigt bra att han känner jag. I alla fall när man har en kamera värd över 7000 kr...

Snökaos ute, helt sjukligt, går fan inte att vara ute. På gräsmattan ute är det snö upp till höften på mig, sjukligt... Får skotta sig fram till kaninburen, även fast man var där 15 min tidigare. Går heller knabbt att öppna dörren. Hörde att det skulle komma en halvmeter snö idag, kanske och förhoppningsvis inte i Karlskoga, men i andra delar av Sverige- bananland! Och att det kommer bli andra graden av snöstorm, som verkligen inte är att leka med....

Nej idag blir en plugg-dag, inte för jag har pluggat så mycket än så länge, men det finns några timmar kvar..;)

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0